Stockholm dag 3

idag är det då Torsdag och tre hela dagar innan vi åker hem till Piteå. åt samma goda frukost. sedan for jag och mamma på ikea. Hittade inte vad jag ville ha men mamma hittade.joop jätte roliga saker, stekpanna och tre kanner. åt på Ikeas resturang, en kyklingfile och choklad mosse. Medans vi väntade på att pappa skulle komma och hämta oss för att åka till stan (igen) så såg vi värdeens bästaaa pogram, TOMMY OCH JERRY wihoo. nej nej men när pappa kom begav vi oss in till stan. gick på litte olika ställen. hittade inte lika mycket som igår men igallafal ett par solglassögon. i slutet hittade jag mäst kläder men då hade vi så brottom till parkeringen så han inte.. For senare och åt på Burger king. sitter nu i min pjamas och skriver..
hejsvejs





På Ikea




Slottet är bakgrunden



Smoothe!!!!!


NK



Indiska 59kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback