Stockholm dag 5

morning. sista hella dagen i Stockholm. Vill inte hem, I Piteå är det ju så tråkigt medans i Stockholm händer det hela tiden saker.men jaja.. När vi skulle utt till bilen idag så blev vi helt chokade pga av att det var vitt på ALLA gator i hela Stockholm. Jo ni hörde rätt nu snöade det. Först åkte vi till solna galleria. hittade dära en byxdress och en ny brun Väska, Hittade också en hår maskara som jag nog ska ta och testa imorgon. Sedan kom mammas kusin och min tremenning som vi inte har träffat på kanske hmm 5 år. satt och fikkade och pratade väldigt länge. Sen när solen kom fram och snön hade farit bort så skulle jag mamma och pappa åka till djursholm. Det är där alla flotta och stora villor är. Åkte då förbi Benny Anderssons hus (ni vet han från Abba). han hade en helt J*vla ö för sig skällv. för senare och virrade runt för att hitta en bra pizzeria. Alla så så himla sunkiga ut. Fast tillslut hittade vi ett:). Sitter ii hotellrummet och bara slappar.. Ska nog ta att ta på mig hår maskaran nu..






Åhh inte för att skryta men jag älskar den här bilden som jag tog<3<3



Benny Anderssons ö. Det blev inte en sån bra bild



Härligt väder


Byxdress 150 HM, Väska 50kr HM



Älskar den här bildern<3


Råsunda


Kommentarer
Postat av: Katja Fletcher!

Vilken färg vare på hår-mascaran, gullet? :)

2012-04-15 @ 15:25:17
Postat av: Sanna

det var typ en turkås färgad:D

2012-04-19 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback