Sorry

Förlåt att jag inte har skrivit något på ett tag, Har haft fullt upp. Fick vakna kl 6 för att jag skulle följa med Emma till tandläkaren. Sen bar det åt till skolan. Hände inte något specielt en hellt vanlig onsdags dag. Efter skolan så for jag mami och papi ut och käkade på blå Ängeln. När jag kom hem var mycket i min lust att få ta tid att göra min header. det gick bra i börgan men sen gick det utför. Får vell ta Hit en expert som kan hjälpa till.

puss puss



Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag. Har varit ganska mycket. Idag så fick jag vakna kl 6 gör att jag skulle följa med Emma till tandläkaren. Sen bar det av till skolan. Inget specielt idag, En helt vanlig onsdag. efter skolan drog jag mami och papi för att käka på blå ängeln. När jag kom hem hade jag mycket av min lust av att göra en header. Satt i ca 1h och försökte. Vet hur man gör men det gick bara skit så jag får nogl ta hit någon expert någon dag. men nu så ska jag sluta skriva.     Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback