Ni vet att ni är underbara<3

Var i onsdags på tagesbro och var med en massa underbara personer. Vilma, Emma, Rebecca, Moa och Katja.
Vi slutade efter lunch, sen for vi till ica och köpte massor med gott. drog sedan ner till tages och satt där i flera timmar och bara pratade och solade. de var jätte varmt den dagen. efter flera timmars mys for jag emma och rebecca hem till mig. där var vi ute hela tiden och gjorde cheerleading. Sedan for vi och köpte mjukglass. där ringde vi till Moa och undrade om jag, emma, katja, rebecca, lilly, och Moa skulle träffas. vi cyklade till Lilly och var ute och grillade. det var en Underbar dag som jag inte kommer att glömma.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback