Stockholm dag 2

vi vaknade kl 9 för att gå ner till resturangen för att äta en god frukost. När vi var mätta och belåtna så gick vi upp på rummet för att göra oss klara för att åka ner till Stockholm centrum. medans jag och mamma shoppade så var pappa och kollade på lite båt och bil  mariner. Hittade på stan 2 par tröjor och 1 par shorts. När jag och mamma var klara så mötte vi pappa i gamla stan för att gå lite dära, hittade dock inget men var kul igallafal. for senare och åt på pizza hut. ligger nu i min säng med min dator i knät och para slappar.
Här har ni lite bilder från min underbara dag



Dagens outfit



Gamla stan


PEAS!!!


Mat med mamma kallrökt lax i tunbröd



Vägen till gamla stan




Tröja från Manhattan 150kr



Tröja från monki 100kr


Grymt köna shorts från Topshop 150kr

Kommentarer
Postat av: Emma

Så snygga kläder du köpt!! Saknar dig sötis!:*<3

2012-04-12 @ 19:29:14
URL: http://emmaajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback