If you want a nice body, you have to work for it!

Måste ju bara berätta att onsdagar är verkligen veckans bästa skoldag. Har haft 3 lektioner och har inge prov i veckan, känns så bra just nu. Dagens bästa insatts måste ju då ha varit att jag äntligen städade min garderåb. Allt var på fel plats och hittade inga kläder jag kunde ha på mig men nu så blir det att välja mycket bättre. Var sen alldeles trött i kroppen eftersom jag höll på i flera timmar. Efter det hårda arbetet blev det ett till. Tog på mig träningskläderna och började träna hela kroppen men var mest intriktad på mina ljumskar eftersom jag har/haft problem med dom, Vill inte ha det under den här sesongen eftersom den kommer att bli grym. Har nu tänkt att gå och göra mig en smothe så får vi höras någon annan gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback