you are my life

Vill nu ta och skriva om mina underbara vänner som betyder hela värden för mig. Dom finns där i våt och tort, när jag är ledsen och vekligen behöver luta axeln mot någon så vet jag att dom finns där och tar imot mig med öppna armar. Ni betyder så otroligt mycket för mig så det inte går att beskriva med ord. Ni gör att jag kan gå upp på en grå måndag morgon men får snabt ett leende på läpparna när jag vet att jag kommer att få träffa er idag. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er. visst kan vi ha våra små stunder när vi små tjafsar men vi älskar varandra ändå. vi vet att vi har varandra och kommer att stöta varandra i våt och tort, jag vet att vi kommer vara vänner för livet.
baby you light up my world like nobady els<3
ni vet själva vilka jag pratar om<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback