winter

Åhh vill bara gå och lägga mig så det kan bli en ny dag idag, Min morgon var helt hämsk. Började med att jag var för sölig med att fixa håret och sminket så jag blev jätte stressad i slutet, sen när jag skulle ta på mig mina skor sprack såklart mina svarta dr denim så jag måste köpa ett par nya imorgon när jag och emma far till skellefteå.  sen såklart när man skulle hem började det att snöa, vill ju ha sommar.men dagen var ändå okej. Slutade efter luchen,typ, fast jag stannade kvar så jag skulle bli klar med svenskan och no.
hade sen på kvällen konfa möte, ååhh vad jag längtar. Kommer bli så kul att träffa nya kompisar, fara till Göteborg och LISEBERG!!.
 
hejdå!
 
 
väska från modekungen som jag vill ha så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback